lørdag 22. juni 2019

Bli kjent med KrFs 4. kandidat - Øystein Olsen Krogstad


Jeg heter Øystein Olsen Krogstad og er gift med Anne. Sammen har vi tre voksne barn og 6 flotte barnebarn. Vi bygde nylig nytt hus på Strengereid og bruker en del tid på å ferdigstille utearealene – og trives godt med det.

På fritiden går det i familie og venner og øvinger med Moland menighet sitt kor AMOS hvor jeg er dirigent.



Jeg blir glad når familier og barn med spesielle føler seg sett og hørt. Men også når byggesøknader og andre henvendelser til kommunen blir raskt og godt behandlet.

God og trygg oppvekst for våre barn er en selvfølge.  Derfor blir jeg oppgitt nå foreldre tar kontakt og forteller om livsfarlige skoleveier.  De samme veiene brukes ofte til fritidsaktiviteter på kveldstid. Vi må ha "hjertesoner" rundt alle skolene i kommunen.

Jeg har foreldre som begynner å bli gamle og er sterkt opptatt av at de skal få en god og verdig alderdom.  Vi har mye å takke den eldre generasjonen for…

Frivillig arbeid er avgjørende for at vår kommune er et godt sted å bo. Derfor er det særdeles viktig å hegne om dette og legge til rette for slikt arbeid.  Det er ubetalelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar