torsdag 13. juni 2019

Bli kjent med KrFs ordførerkandidat - Terje Eikin


Jeg heter Terje Eikin, og er gift med Hege. Sammen har vi to egne barn, og fem fosterbarn. Vi bor på Krøgenes.

Jeg liker å være i aktivitet, og enda mer å legge til rette for at andre kan være med på aktiviteter. Derfor ser av og til oppkjørselen ut som en leirskole. Klatreutstyr, kanoer, redningsvester, ski, luftgevær, griller...




Jeg blir glad…
når jeg finner et godt hjelpemiddel til sønnen min som har en muskelsykdom. Eller når vi er på hyttetur med familien eller på leir med ungdommene i Sørlandskirken.


Jeg blir irritert….
når folk ikke får hjelp! Derfor er jeg veldig opptatt av at Arendal kommune skal være en kommune hvor de som har behov for hjelp, omsorg og pleie får det når de trenger det. De som ikke opplever det slik, vil jeg gjerne hjelpe.

Jeg liker….
at KrF skal jobbe for å gi barn og unge en god start på livet og legge til rette for flere arbeidsplasser i Arendal.

Jeg er medlem i….
Sørlandskirken, Turistforeningen, Fosterhjemforeningen, Diabetesforbundet, Arendal Innebandyklubb, Edrulivsstil og Kristelig Folkeparti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar