søndag 30. juni 2019

Bli kjent med KrFs listekandidat nr 6 - Johannes Vålandsmyr


Jeg heter Johannes Vålandsmyr, og er gift med Anna. Vi har to små barn, så nå for tiden går det mye i bleieskift, snørr og pottetrening. Vi bor på Torsbuåsen og der har vi bodd de siste fire årene. Jeg er skikkelig Arendalitt, men er, hold deg fast, halvt frolenning. Så hvis jeg sier eller gjør noe rart er det derfor. Til vanlig jobber jeg 50% som tømrer og 50% i Normisjon Region Agder. En givende kombinasjon!

Jeg blir glad…
når folk rundt meg vokser som menneske og i troa si på Jesus. Og når taklistene passer på første forsøk. 


Jeg blir irritert….
når ting som har en enkelt hensikt ikke fungere. Som for eksempel når en printer ikke klarer å printe ut. Når et kamera ikke klarer å ta bilder. Når en avstandsmåler ikke klarer å måle avstander. 

Jeg håper….
at KrF kan legge til rette for at Arendal skal være en varmt og inkluderende lokalsamfunn, der vi hjelper og viser godhet mot hverandre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar