torsdag 4. juli 2019

Bli kjent med KrFs listekandidat 8 - Joachim Andersen


Jeg heter Joachim Andersen og samboer med Lone. Vi bor på Engene. Jeg er selvstendig næringsdrivende og driver innenfor webutvikling og netthandel.

Jeg er engasjert både i fotball og håndball som dommer og dommerkontakt og her går mye av min fritid. Samholdet idretten gir er så viktig.


Jeg brenner for barn og unge og deres psykiske helse. Det er så utrolig viktig at våre barn får en god start på livet, en god skolegang fri for mobbing hvor de både blir sett og hørt.Derfor er jeg ekstremt glad for at Arendal KrF ønsker å legge til rette for trygge familier som sammen med landets beste barnehagelærere og lærere gir barna en god start på livet og et hjelpeapparat som tidlig trer støttende til der det trengs. Slik sikrer vi at ingen faller utenfor! Arendal KrF ønsker også å legge til rette for gatepsykolog noe jeg ser på som et stort skritt i riktig retning når det gjelder unges psykiske helse og dette senker terskelen for at barn og unge som sliter oppsøker hjelp.

En annen sak som er og vil forbli viktig fremover er miljø. Her er jeg glad for at Arendal KrF har et tydelig standpunkt og aktivt ønsker å legge til rette for billigere og bedre kollektivtrafikk. Jeg er derfor glad for at vi har programfestet at vi ønsker å jobbe for bybuss til 10 kr og at ferjetilbudet skal være en del av kollektivtilbudet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar